Recenzie - Hex sau Puterea Farmecelor (Elita Întunecată #2) de Chloe Neill


Şi în sfârşit am început să scriu şi recenzia la “Hex sau puterea farmecelor”, cartea a fost cu siguranţă mult mai bună decat “Blestemul focului”.


Rezumat:
"Elevă nouă. Şcoală nouă. Aceleaşi belele. Lily Parker este o elevă nouă la Şcoala de Fete Sfânta Sofia, dar deja a aflat că magia este cel mai bun prieten pe care-l poate avea o fată... sau cel mai periculos duşman! De aceea, Lily trebuie să înveţe cum să-şi controleze noile capacităţi paranormale – şi asta pe lângă complicatele relaţii cu cei care conduc şcoala, cu simpaticul coleg Jason, care ascunde un mare secret de vârcolac, şi lupta pe care o duce alături de cea mai bună prietenă a ei, Scout, înfruntând palpitanta viaţă de noapte a oraşului Chicago – inclusiv pe misterioşii Secerători. Dar, curând, Lily este invitată la o întâlnire secretă cu Sebastian – un tip hot, care se oferă s-o ajute să-şi stăpânească magia ce îi curge prin vine. Însă atenţie, el este un Secerător, iar Lily intră într-un joc periculos. Se pare că graniţa dintre bine şi rău nu este întotdeauna prea clară…"










De ce este aşa specială “Hex sau puterea farmecelor”? Cu siguranţă Scout a pierdut în favoarea lui Sebastian Born, frumosul Secerător cu ochii albaştri.

Acţiunea este reluată, de unde s-a încheiat prima carte.Lily având o mulţime de întrebări despre părinţii ei ,însă cunoscând mai multe aspecte ale vieţii din Chicago.

“M-am ghemuit în faţa lui.
-Eşti bine?
Jason mi-a aruncat o privire ,clipind din ochii lui turcoaz.
-Îţi baţi joc de mine?A fost cea mai tare distracţie din seara asta.Bine, cu excepţia faptului că te-am sărutat,desigur.
Răspunsul nu era deloc rău pentru un vârcolac, zic eu.”

Avem ceva acţiune pe plan sentimental atât în viaţa lui Lily cât şi în viaţa lui Scout (în care mă regăsesc total în astfel de momente).

“Era de înteles interesul ei.Michael era absolut fermecător.Păr negru,ondulat.Ochi mari, cărpui.Un zâmbet larg, imposibil de ignorat…dacă nu erai Scout Green.”

Nu aveau cum să lipsească nenumăratele schimburi de replici între Scout şi Lily ,care mă amuză de fiecare dată.

“-Arăţi precum motanul care a înghiţit canarul.
-În calitatea mea de vegetariană,obiectez la o asemenea metaforă.
Scout a rânjit la mine, dezvelindu-şi toţi dinţi.
-În calitatea mea de carnivoră,obiectez la mofturile tale.Şi acum deşartă sacul.”

Michael Garcia şi Jason Shepard ,apar mai des decât în prima carte.Acum desigur Lily având mai multe lucruri în comun cu ei, fiind la rândul ei o Adeptă.La un moment dat pur şi simplu vruiam să-l strâng de gât pe Shepard prin carte, cumva.:))

“-Într-o bună zi,o să te duc într-o călătorie şi o să ne petrecem zilele lăfăindu-ne în lux.
-Hawaii?
-Sunt bursier.Ce-ai zice de Kenosha?
Scout a ridicat din umeri.
-Merge şi asta.”

Însa bucuria sufletului meu au fost apariţiile lui Sebastian Born, care este mult mai prezent decât în prima carte.Modul lui de gândire ,poate nu o pune pe Lily pe gânduri, însa eu cu siguranţă am început să devin confuză.Ce vrea de la Lily ?S-a îndrăgostit oare?

“-Nu te-ai dus cu el doar fiindcă e un tip sexy, nu-i aşa?
I-am aruncat o privire inexpresivă.
-Hei!a exclamat ea ridicând mâinile.Nu sunt oarbă.Doar fiindca e rău până-n măduva oaselor nu înseamnă că poţi face abstracţie de la înfaţişarea lui-înalt, brunet si frumos-,care te atinge la coarda sensibilă.Cel puţin ai profitat  de ocazie sa-l iei la întrebări?”

Carte merită citită cu siguranţă, este o continuare care te pune pe gânduri.Oare care e diferenţa între bine şi rău în lumea Elitei Întunecate?Va trece Sebastian de partea Adepţilor?Sau o va convinge pe Lily?

“-Asta ca să nu uiţi că lumea nu este doar în alb şi negru,m-a avertizat el.Este gri.Şi oricine spune altceva minte. “

Atâtea întrebări , aştept cu nerăbdare volumul trei al seriei.


Denise C.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş