Înainte de culcare #1, 2016

BuburuzaBia a lansat o nouă provocare şi pentru că îmi e dor de blog şi vreau să postez cât mai mult, astăzi o să vă arăt ce am început să citesc ieri, chiar Înainte de culcare.
O să fiţi şocaţi. Asta e sigur.

Lectura mea din această seară este Harry Potter and the Philosopher’s Stone/ Harry Potter şi piatra filozofală (Harry Potter #1) de J.K. Rowling. Apreciez coperta foarte frumoasăăăă.


Harry Potter este faimos în lumea vrăjitorilor, dar el nu are habar, pentru că nu cunoaşte această lumea. Până când, înainte de împlinirea vârstei de unsprezece ani începe să primească scrisori despre o şcoală de magie, Hogwarts. Lucrurile, astfel, încep să se schimbe în viaţa lui Harry.

 Trebuie să recunosc că este o lectură mai amuzantă decât mă aşteptam, nu prea îmi aduc eu aminte primul film aşa bine, dar parcă nu era chiar aşa amuzant de la primele minute. Harry este atât de drăguţ şi inocent, Ron este atât de drăgălaş că îţi vine să-l iei în braţe instantaneu şi Hermione este isteaţă şi foarte vorbăreaţă. Sunt nerăbdătoare să particip la aventurile trioului de aur, cum este numit.

Momentan nu am un citat, dar o să vă împărtăşesc părticica din cântecul Jobenului Magic, care aparţine casei Hufflepuff, pentru că am făcut deja testul pe Pottermore şi am fost repartizată.

„You might belong in Hufflepuff
Where they are just and loyal,
Those patient Hufflepuffs are true
And unafraid of toil, [...]”

                                                                                        Harry Potter and the Philosopher’s Stone, pagina 126

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş