Înainte de culcare #2, 2016

Pentru că mi-am promis că o să mă ţin de provocarea BuburuzeiBia, Înainte de culcare va deveni, cel puţin, o rubrică săptămânală.

De asemenea, m-am hotărât să postez în fiecare zi ceva pe blog, sper să-mi ţină figura. Oricum, astăzi m-am hotărât să postez un Înainte de culcare, pentru că e destul de târziu şi nu prea am idei.

Înainte de culcare săptămâna aceasta, pentru că îmi va lua ceva timp să o citesc, am Luminile Nordului  (Materiile întunecate #1) de Philip Pullman.


Lyra Belacque este aruncată fără să vrea într-o lume plină de acţiune şi intrigă, în care piesa cea mai importantă este chiar ea.

Până acum povestea este foarte drăguţă, sunt pe la pagina 135, şi trebuie să recunosc că este plină de acţiune carte şi mister, de asemenea. Micuţa Lyra trece prin atâtea peripeţii la cei unsprezece ani ai săi, încât este incredibil cât de bine face faţa acestora. De asemenea, conceptul de daimon este foarte interesant, deşi nu este pe deplin explicat, până acum. 

Voi ce citiţi Înainte de culcare?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RECENZIE: Luminile Nordului, Pumnalul Tăinuit, Ocheanul de Ambră (Materiile Întunecate #1, #2, #3) de Philip Pullman

RECENZIE: Legend, Prodigy, Champion (Legend #1, #2, #3) de Marie Lu

Invitaţia la vals de Mihail Drumeş